reklama

Starostwo przyjazne niepełnosprawnym

Opublikowano: 14 listopad 2013, 09:59 Kategoria Aktualności
starostwoniepełnosprawni
Ten artykuł przeczytasz w 1 - 2 min.

Choć nie wybudowano windy, to osobom niepełnosprawnym będzie łatwiej załatwić sprawę w starostwie powiatowym. Przy wejściach do urzędu zainstalowano przyciski, dzięki którym można uzyskać pomoc. O tym jak wypada jakość obsługi petenta w starostwie przekonamy się za miesiąc, kiedy zostaną ogłoszone wyniki specjalnych ankiet.
O przyciski przy trzech wejściach do budynków starostwa przy ul. Staszica apelowała komisja rewizyjna rady powiatu. - Dla ułatwienia obsługi osób niepełnosprawnych, przed głównym wejściem do budynku starostwa zainstalowano dzwonek, który ma na celu przywołanie przez osobę na wózku kogoś do pomocy ? wyjaśnia przewodniczący komisji Norbert Wilbik.

 

Ułatwienie dla osób poruszających się na wózkach to jeden z wniosków pokontrolnych komisji rewizyjnej. Na początku roku radni przyjrzeli się siedzibom wydziałów starostwa. We wnioskach czytamy o potrzebie opracowania kompleksowego informatora na temat załatwiania spraw w urzędzie. Radni zwrócili także uwagę na konieczność założenia automatycznej sekretarki w starostwie czy tablicy informacyjnej w wydziale komunikacji przy ul. Warszawskiej. Ze zrealizowanych przez zarząd punktów jest ustawienie dystrybutorów z wodą pitną dla petentów.

reklama


 

W ocenie jakości obsługi mieszkańców w starostwie pomogą z pewnością wyniki ankiety przeprowadzanej we wrześniu na zlecenie sopockiej firmy. Garwolińskie starostwo, jako jeden z sześciu samorządów w kraju, bierze udział w unijnym projekcie ?Przyjazny urząd, kompetentne kadry?. Jednym z celów było zbadanie jakości obsługi. Wyniki ankiet poznamy w grudniu.

łk


Dodaj komentarz

Dodaj komentarz
reklama