reklama

Kruger&Matz znów rusza w Polskę

Opublikowano: 30 czerwiec 2015, 14:27 Kategoria Rozmaitości
Kruger&Matzit's your lifeMichał Leszek
Ten artykuł przeczytasz w 2 - 3 min.

Po ogromnym sukcesie pierwszej edycji It?s your life, just take it, z początkiem czerwca ruszyła druga odsłona tej kampanii. Po raz kolejny Michał Leszek, twórca marki Kruger&Matz wyrusza w Polskę, by łowić pasje i poszukiwać niezwykłych ludzi, którzy potrafią dać z siebie dużo więcej i nie boją się podejmować ryzyka i trudu, by spełniać swoje marzenia.

Kampania ?It?s your life, just take it? powstała po to, by promować to, co w życiu jest naprawdę ważne i wartościowe. Kruger&Matz chce, poprzez pokazywanie ludzi, których życie jest pełne pasji, radości i spełnienia, inspirować innych do świadomego wybierania właśnie takiego stylu życia i wartości. Prawie 2 tys. zgłoszeń, ponad 17 tys. przejechanych kilometrów, 35 półfinalistów i 10 zwycięzców ? ubiegłoroczna edycja przyniosła zaskakującą różnorodność zainteresowań oraz dowód na to, że wśród Polaków jest mnóstwo pasjonatów, którzy nie boją się trudu i wyzwań stojących na drodze do realizacji własnych marzeń. To właśnie było motywacją dla Kruger&Matz do kontynuacji akcji w roku 2015 i otwarcia drzwi kolejnym osobom do szansy na uzyskanie wsparcia i pomocy finansowej w ich działaniach i pajsach. Pomysł tej kampanii to autorskie dzieło Michała Leszka, twórcy marki Kruger&Matz, który sam kieruje się w życiu wartościami, które promuje w projekcie.

- Z ogromną satysfakcją patrzę na to jak uczestnicy edycji 2014, dzięki naszemu wsparciu, realizują swoje pasje i spełniają swoje marzenia. Jestem z nich bardzo dumny i cieszę się, że mam możliwość pomagać tym, którzy swoim sercem, zaangażowaniem i ciężką pracą pokazują, że kiedy naprawdę czegoś chcemy wszystko jest możliwe. W ?It?s your life, just take it? poszukuję właśnie takich ludzi  ? mówi Michał Leszek.

reklama


Głównym elementem kampanii ?It?s your life, just take it? jest konkurs prowadzony na stronie www.itsyourlife.pl. Aby wziąć w nim udział, należy wysłać film lub zdjęcie, przedstawiając siebie i swoją pasję oraz w kilku słowach ją opisać i uzasadnić dlaczego jest ona tak ważna w życiu. Konkurs potrwa do 23 września 2015 roku. W ciągu szesnastu tygodni tegorocznej edycji wyłonionych zostanie osiem osób, spośród których zostaną wybrane trzy, którym Kruger&Matz sfinansuje realizację ich marzeń. Główna nagroda to 20 tys. zł, a łączna pula nagród w tej edycji to 50 tys. zł. Ponadto dla fanów wspierających i głosujących w konkursie na swoich faworytów Kruger&Matz ufundował wiele produktów takich jak designerskie słuchawki, nowoczesne smartfony, tablety oraz sprzęt home audio. Jest więc o co walczyć!

W tegoroczną edycję projektu ponownie zaangażowali się znany bokser Przemysław Saleta oraz Grzegorz ?Iwan? Kucharczyk, instruktor skoków spadochronowych - ludzie, którzy poprzez swoją determinację wielokrotnie udowadniali, że konsekwentne podążanie za pasją i wartościami pozwala osiągnąć w życiu szczęście i spełnienie. W trakcie trwania tej edycji kampanii zaprezentowane zostaną dwa inspiracyjne filmy dokumentalne z udziałem ambasadorów kampanii, w których opowiedzą o tym, jak pokonywali przeciwności losu, nie poddawali się i wytrwale walczyli, ale również o życiowych lekcjach i cenie jaką musieli ponieść ? wszystko, by w życiu robić to, co kochają najbardziej. Oprócz ambasadorów ideę akcji mocno popierają także ubiegłoroczni finaliści, którym Kruger&Matz pomaga realizować ich marzenia: Dominika Orlik, która w ramach nagrody otrzymała nowy motocykl na motocrossowy sezon 2015, Janek ?Ally? Strażyński, który już w sierpniu po wielu latach powróci do Japonii będącej kolebką driftingu, by wziąć udział w najważniejszych zawodach z tej dziedziny, czy Mariusz Kędzierski, którego marzenie o wystawie swoich prac w Nowym Jorku spełni się jesienią tego roku.

Zobacz, co o pasji myślą uczestnicy pierwszej edycji kampanii It?s your life, just take it

Więcej informacji na stronie: www.itsyourlife.pl

mat.pras./oprac. jd


Dodaj komentarz

Dodaj komentarz
reklama
reklama
reklama