reklama

Wysyłasz towar w kartonach? Sprawdź, o czym pamiętać!

Opublikowano: 03 luty 2023, 07:40 Kategoria Rozmaitości
Ten artykuł przeczytasz w 2 - 3 min.

Przygotowując każdego dnia wiele przesyłek dla swoich klientów, przedsiębiorcy nie zawsze przywiązują należytą uwagę do ich pakowania. Chociaż podczas tej czynności szczególnie liczy się czas, nie można zapominać o detalach, które bywają wyjątkowo istotne dla odbiorców paczek. Jak prawidłowo zapakować towar do wysyłki, aby wywrzeć jak najlepsze wrażenie na swoich klientach? Dokładną odpowiedź na to pytanie znajdziesz w poniższym artykule!

Kartony fasonowe - proste i estetyczne rozwiązanie

Wbrew pozorom, rodzaj opakowania jest dla odbiorcy paczki równie istotny, jak jej zawartość. Estetyczny karton i odpowiednie zabezpieczenie przedmiotu doskonale świadczą o sprzedawcy oraz zachęcają kupującego do ponownego skorzystania z jego usług. Doskonałym wyborem będą zatem kartony fasonowe, wyróżniające się solidną i jednocześnie prostą konstrukcją, dzięki czemu znacząco przyspieszą twoją pracę związaną z pakowaniem towarów. Na stronie https://kartoniki.pl znajdziesz pudełka w różnych rozmiarach, do których zapakujesz różnego rodzaju przedmioty, idealnie dopasowując ich wymiar do gabarytów pakowanych przedmiotów. Twoi klienci z pewnością docenią eleganckie opakowanie, idealnie nadające się również do wysyłki wysokiej jakości produktów premium. 

Wyróżnij się wybierając kolor

Większość opakowań wykorzystywanych przez właścicieli działalności w sektorze e-commerce ma klasyczny odcień brązu. Warto wyróżnić się wśród konkurencji, inwestując np. w kartony białe lub te ozdobione nadrukiem - drugi wariant obejmować może gotowe grafiki, na przykład związane z okresem świątecznym, jak również nadruk własny, który bezpośrednio wiąże się z prowadzoną działalnością sprzedawcy. Należy pamiętać, że niepozorny karton może stać się idealnym nośnikiem reklamowym, dlatego też równie korzystnym rozwiązaniem będzie proste pudełko w kolorze białym, zabezpieczone taśmą pakową ozdobioną na przykład logotypem przedsiębiorstwa. 

reklama


Wykorzystaj bibułę pakową

Przedsiębiorcy zajmujący się sprzedażą produktów z linii premium szczególnie powinni mieć na uwadze rodzaj ich opakowania. Estetyczne i solidnie zabezpieczone pudełko zrobi na kliencie świetne pierwsze wrażenie, jednak warto dodatkowo zadbać o jego odczucia w momencie, kiedy otworzy swoją przesyłkę. Często stosowanym przez marki premium rozwiązaniem jest zapakowanie towaru w bibułę i ozdobienie miejsca łączenia jej brzegów naklejką z logo firmy bądź podziękowaniem za zakup. Równie miłe wrażenia po otwarciu przesyłki zapewnią też alternatywne dla bibuły materiały, jak na przykład wełna drzewna.

Postaw na ekologiczne rozwiązania

Będąc przedsiębiorcą, w dzisiejszych czasach warto myśleć nie tylko o swoich klientach, ale i planecie. Ekologiczne podejście do pakowania jest bardzo istotne, choć wciąż niewystarczająco praktykowane przez wielu sprzedawców. Zbyt często zdarza się, że niewielkie przedmioty pakowane są w zbyt duże kartony, przez co konieczne staje się zastosowanie znacznie większej ilości wypełniaczy, zapobiegających uszkodzeniom znajdującej się w ich wnętrzu zawartości. Pudełka powinny być dopasowane do gabarytów wysyłanego towaru, dzięki czemu wystarczy niewielka ilość folii bąbelkowej lub papieru nacinanego, aby zapewnić mu wystarczającą ochronę przed ewentualnym zniszczeniem podczas transportu. Zaklejając dodatkowo karton papierową taśmą, stworzysz w pełni ekologiczne opakowanie. 

Podziękuj swoim klientom

Bardzo miłym elementem, który warto umieścić w przesyłce, jest kartka z podziękowaniami za zakup, życzenia świąteczne lub urodzinowe czy też rabat upoważniający do zakupu kolejnej rzeczy w niższej cenie. Jest to miły gest wobec swoich klientów, który odbiorcy przesyłek wyjątkowo doceniają. Pamiętaj, że oprócz jakości wysyłanego towaru liczy się również to, w jaki sposób go zaprezentujesz - prowadząc sprzedaż wysyłkową szczególnie warto zwrócić zatem uwagę na opakowanie produktu, które również wiele jest w stanie powiedzieć klientom o danej firmie. 

Materiał partnera


Dodaj komentarz

Dodaj komentarz
reklama