Wielki sukces Kup Pan szczotkę!

Ponad 600 szczoteczek do zębów i blisko 500 past do zębów. To efekty akcji „Kup Pan szczotkę” w powiecie garwolińskim. Teraz to, co udało się zebrać poleci do Afryki. A już wkrótce będzie można się włączyć w akcję "Opatrunek na ratunek".

W jednej z afrykańskich szkół już od czterech lat dzieci codziennie myją zęby. Wszystkie wychodzą na szkolne podwórko, pani przynosi im wiaderko z wodą, każde z nich nabiera wodę do swojego kubka. Dzieci sięgają do swoich płóciennych woreczków i wyciągają z nich szczoteczki do zębów. Pani nakłada im na szczotki pastę i rozpoczyna się szorowanie!

Joomla Templates and Joomla Extensions by ZooTemplate.Com

Klienci zdecydują, kto otrzyma dofinansowanie

Do 31 października klienci sklepów Tesco będą decydować jaka inicjatywa prospołeczna powinna otrzymać dofinansowanie w programie „Decydujesz, pomagamy”. W Garwolinie i okolicy  konkurują ze sobą: Fundacja „Strefa Pociech”, Caritas Diecezji Siedleckiej, Ochotnicza Straż Pożarna w Rabianach. Jedna z nich otrzyma grant na realizację swojego pomysłu.

Odpowiedź na realną potrzebę
- Pierwsze dwie edycje programu pokazały nam jak wiele dobrego mieszkańcy są w stanie zrobić przy naszej pomocy. Fantastyczne inicjatywy, pozytywna energia i zaangażowanie organizacji, mieszkańców, klientów i pracowników Tesco  utwierdza nas w przekonaniu, że program jest potrzebny. Naszym zdaniem wszystkie projekty są wspaniałe, już nie możemy się doczekać rezultatów tej edycji  – mówi Daria Kulińska Członek Rady Fundacji Tesco.

Joomla Templates and Joomla Extensions by ZooTemplate.Com

Aby ocalić stare nagrobki. Dzięki facebookowi

Stare nagrobki Garwolin i okolice – to nazwa nowej strony na facebooku, której celem jest ocalenie od zapomnienia wyjątkowych nagrobków.

Profil powstał kilka tygodni temu. Od tego czasu, twórca przypomina czytelnikom o nagrobkach zlokalizowanych na terenie powiatu garwolińskiego, w których pochowane są osoby, mające znaczący wpływ na lokalną historię.

Joomla Templates and Joomla Extensions by ZooTemplate.Com

Jak wygląda realizacja video marketingu?

Pojęcie video marketingu od kilku lat na dobre zagościło w branży marketingu i reklamy, stając się z jedną z coraz częściej wybieranych form oddziaływania na zachowania rynkowe odbiorców przekazu. Zjawisko to powiązać można ze wciąż wzrastającym znaczeniem Internetu w życiu przeciętnego człowieka oraz rosnącą liczbą internautów, stanowiących potencjalnych odbiorców przygotowywanych materiałów, które następnie publikowane i rozpowszechniane są w tej sieci.

Nie może więc dziwić, że tym zagadnieniem zaczęła zajmować się coraz większa liczba agencji marketingowych i promocyjnych, które odkryły potencjał, jaki drzemie właśnie w tej formie działań o charakterze marketingowym. Wiąże się to bezpośrednio także z tymi wynikami badań branżowych, które wyraźnie wskazują, że treści video (audiowizualne) stanowią najbardziej atrakcyjną dla odbiorców formę, która jest w stanie wywołać największy efekt w postaci budowania rozpoznawalności marki, zachęcenia do zakupu oferowanych towarów lub sięgnięcia po świadczone przez emitującego materiał usługi. Jeżeli spojrzy się z kolei na statystyki dotyczące ruchu sieciowego, dojść można do wniosku, że z biegiem czasu rola materiałów filmowych będzie się jeszcze zwiększać. Z roku na rok rośnie bowiem liczba wyświetleń najpopularniejszych filmów, która w wielu przypadkach sięga setek milionów wejść. Niewątpliwie więc realizacja video marketingu jest sferą, której nie powinno się pomijać podczas planowania kampanii promocyjnych i reklamowych.

Joomla Templates and Joomla Extensions by ZooTemplate.Com

Strona 1 z 121

Korzystamy z tzw. plików cookies w celach gromadzenia statystyk oglądalności. Ustawienia plików cookies możesz zmienić w konfiguracji przeglądarki. Więcej o polityce prywatności portalu