W konkursie ?Opiekun stypendysty 2020/2021? wzięli udział nauczyciele, pedagodzy szkolni oraz doradcy zawodowi, którzy sprawowali opiekę dydaktyczną nad stypendystami realizującymi projekty edukacyjne w ramach dwóch programów stypendialnych samorządu Mazowsza ? ?Mazowieckiego programu stypendialnego dla uczniów szczególnie uzdolnionych ? najlepsza inwestycja w człowieka? oraz ?Mazowsze ? stypendia dla uczniów szkół zawodowych?) w ubiegłym roku szkolnym.
Jak zauważa członek zarządu województwa mazowieckiego Elżbieta Lanc konkurs jest dobrym podsumowaniem ubiegłorocznej edycji tych dwóch projektów stypendialnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych z Mazowsza. ? Stypendia są nagrodą dla najlepszych uczniów za ich pracę i ogromną wiedzę. Ale na wyróżnienie zasługują również nauczyciele, opiekunowie tych niezwykle utalentowanych młodych ludzi, którzy każdego dnia towarzyszą im w tej podróży po świecie wiedzy.
Komisja konkursowa, w której pracach brali udział m.in. przedstawiciele kuratorium oświaty oraz mazowieckich samorządowych centrów doskonalenia nauczycieli, wybrała 36 laureatów. Wśród nich znaleźli się również nauczyciele z Garwolina, Siedlec, Sadownego i Mińska Mazowieckiego. Każdy z wyróżnionych pedagogów otrzymał nagrodę finansową w wysokości 3 tys. zł.
W gronie dwóch nagrodzonych nauczycieli z regionu siedleckiego w ramach Mazowieckiego Programu Stypendialnego dla uczniów szczególnie uzdolnionych ? Najlepsza Inwestycja w człowieka znalazła się Monika Mazurek z KLO w Garwolinie. Po raz kolejny nagrodę w ramach programu stypendialnego dla uczniów szkół zawodowych odebrała Anna Liszewska z ZS nr 2 w Garwolinie.
mat. pras.
fot. Anna Liszewska, Adam Struzik







![Auto stanęło w ogniu tuż przy stacji paliw. Kierowca w porę odjechał od dystrybutorów [wideo] Auto stanęło w ogniu tuż przy stacji paliw. Kierowca w porę odjechał od dystrybutorów [wideo]](https://static2.wirtualnygarwolin.pl/data/articles/sm-16x9-auto-stanelo-w-ogniu-tuz-przy-stacji-paliw-kierowca-w-pore-odjechal-od-dystrybutorow-wideo-1764928411.jpg)









Napisz komentarz
Komentarze