Avon startuje z nową kampanią i antyprzemocową aplikacją Avon Alert
Mająca swoją produkcję w Garwolinie marka Avon znana jest z działań związanych z przeciwdziałaniem problemowi agresji. Przemocą domową może być nie tylko napaść fizyczna czy siniaki. To także czasem pozornie niewinne komentarze, które dla wielu wciąż pozostają niezauważone. W ramach działań Avon Kontra Przemoc garwolińska fabryka włącza się w międzynarodową akcję „16 Dni Przeciwko Przemocy” i nową kampanię edukacyjną na temat toksycznych relacji, która zyskała honorowy patronat Prezydenta m.st. Warszawy. Ponadto marka, razem z Fundacją Feminoteka udostępnia ulepszoną wersję pierwszej antyprzemocowej aplikacji w Polsce – Avon Alert.
W tym roku w ramach wsparcia kampanii 16 Dni Przeciwko Przemocy, która potrwa od 25.11 do 10.12., Avon zaprezentuje kampanię edukacyjną. Nowy przekaz ma nam uświadomić problem, który według badań podnosi co piąta Polka w wieku 18-32 lat. W badaniu przeprowadzonym przez Avon wskazują one, że partner miał kontrolę nad ich wyglądem. W kampanii podkreśla się również, że co czwarta pytana osoba przyznaje, że mimo bycia świadkiem sytuacji, w której partner wpływał na decyzje dotyczące wyglądu przyjaciółki lub rodziny, nie podjęła żadnych działań. Wynikało to głównie z niewiedzy, że takie zachowanie jest rodzajem przemocy (24 proc.).
28.11.2023 06:25