Garwolińska strefa w TV
- Opublikowano: 04 luty 2013, 07:45 Kategoria Aktualności
- gsag, tv, stefan gora
10 tys. zł wydało starostwo powiatowe na telewizyjne spoty promujące Garwolińską Strefę Aktywności Gospodarczej. Czy to skuteczna forma promocji? Przekonamy się po rozstrzygnięciu ogłoszonego właśnie przetargu na działkę pod miastem.
Kampania 15-sekundowych spotów rozpocznie się dzisiaj i będzie trwała przez kolejne 20 dni. Za 30 emisji starostwo zapłaciło TVP Warszawa 10,3 tys. zł brutto. ? Reklama będzie emitowana o różnych porach, popołudniu i wieczorem, tak aby możliwie jak najwięcej osób mogło zobaczyć, jakie warunki oferujemy w GSAG ? mówi wicestarosta Stefan Gora.
Czy ta forma promocji okaże się skuteczna? Przekonamy się 25 kwietnia. Wtedy będzie wiadomo, czy ktoś wpłacił milion złotych wadium w ogłoszonym właśnie przetargu. Starostwo po raz drugi próbuje sprzedać 11-hektarową działkę w strefie. Przy pierwszym podejściu nikt się nie zgłosił. Obecną cenę wywoławczą obniżono do 14,5 mln zł.
łk
fot. kadr z filmu promującego GSAG